L0VE ME 0R HATE ME!!!

L0VE ME AS UR FWENS
0R
HATE ME AS UR ENEMY!!!

:p

Monday, December 15, 2008

Puisi Buat sahabat yang paling aku sayangi...

Rynn...
Seorang insan yang aku kenali tidak seberapa lama dahulu...
Namun, aku selesa bersahabat dengannya...
Malah, aku amat menyayanginya....
Rynn...
Seorang yang begitu ceria dan begitu mementingkan persahabatan di dalam sesuatu hubungan...
Tanpanya, mungkin sukar bagiku tertawa...
Tanpanya, mungkin sukar bagiku mendapat balasan persahabatan yang aku pinta dahulu...
Rynn...
Seorang insan yang dapat memahami diriku dengan baik...
Aku bangga menjadi sahabatmu Rynn...kerana aku yakin dan pasti...
Kau takkan mengecewakan diriku...
Rynn...
Kau seorang insan yang begitu baik sekali...
Insan yang tidak pernah ku jumpa sebelum ini...
Mungkin ini kurniaan allah bagi menjodohkan kita berkenalan...
Dan suatu hari nanti...aku pasti akan bertemu denganmu jua...
Kerana, aku menginginkan sahabat yang aku kenali selama ini...
Mengenali aku dengan lebih dalam berbanding di dalam teknologi terkini...
Rynn...
Aku begitu bangga dapat menemuimu...
Kerana..kau begitu jauh berbeza berbanding teman-temanku yang lain....
Kerana, kau sangat istimewa di mata sahabat-sahabat yang lain...
Rynn...
Aku berasa sangat terharu...
Kerana...kau sentiasa disisiku semasa aku ditimpa kesusahan kehidupan...
Kerana kau Rynn, aku bangkit semula...
Tanpa kau, aku mungkin masih begitu jauh untuk bangun semula...
Rynn...
Kau mengajar aku hidup dalam kegembiraan...
Supaya aku takkan sedih lagi akan kesemua masalahku....
Kau mengajar aku menghargai kehidupan....
Supaya aku tidak menyesal dalam hidup suatu hari nanti...
Rynn...
Kaulah sahabatku yang paling aku sayangi...
Kerana...di dalam sejuta di kalangan teman-temanku...
Mungkin hanya kau seorang saja yang betul-betul memahami diriku...
Rynn...
Aku mendoakan kau sentiasa bahagia di sisi orang yang kau sayang dan cinta...
Kerana aku tahu kau akan sentiasa bahagia bersama mereka...
Aku mendoakan kau sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat...
Kerana aku tahu kau tidaklah selemah seperti aku...
Rynn...
Kerana kau seorang manusia biasa sepertiku...
Aku mampu bersahabat denganmu...
Kerana kau Rynn...
Aku di sini...

2 comments:

tukang karut said...

babe!
menarik ur sajak
sure rynn tu sangat special rite?
kalo ta u ta karang cam tu...

nway i puji sangat sajak tu

best =)

ღαγυмί αίĸευςнί™ღ said...

i mmg shayunk gle kt mmbe i yg s0wg ney...
wlupo0n da lme kwn tp xpnh jmpe..
i ttap anggap dy bestie i...
:DDDD